• Σχεδιάζουμε ένα πίνακα 10χ10 και ένα 100χ100, αφού τον φωτοτυπήσουμε τον μοιράζουμε στους μαθητές που καλούνται να κόψουν τα κελιά και τις λωρίδες κάθε πίνακα και να αναπαραστήσουν δεκαδικούς αριθμούς που τους γράφουμε στον πίνακα με το υλικό τους.


  • Μοιράζουμε στα παιδιά ένα σύνολο ψεύτικων νομισμάτων για να κάνουν πρακτική εξάσκηση. Τους δίνω για παράδειγμα ένα νόμισμα 1€ και ένα των 20 λεπτών και παρακινώ τα παιδιά να μου το γράψουν με δεκαδικό αριθμό 1,20.


  • Οι μαθητές εφαρμόζουν τις γνώσεις τους στους δεκαδικούς αριθμούς στην καθημερινή ζωή κάνοντας μετρήσεις με το μέτρο και ζυγίζοντας αντικείμενα στη ζυγαριά.


  • Τα παιδιά μπορούν να επισκεφτούν το κυλικείο του σχολείο και να καταγράψουν τις τιμές διάφορων προϊόντων κάνοντας συγκρίσεις των τιμών.